.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای افزایش حقوق‌ها پس از ابلاغ بودجه

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: به محض ابلاغ قانون بودجه ازجانب رئیس جمهور، مراحل اجرای افزایش حقوق کارمندان دولت اجرا می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، لطف الله فروزنده پس از جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص میزان و زمان افزایش حقوق کارمندان افزود: باید منابع مالی در نظر گرفته شده را ببینیم آنگاه متناسب با آن ضرایب حقوقی را تعریف کنیم.

وی گفت: هر وقت لایحه بودجه ابلاغ شود، آن را اجرا خواهیم کرد و مابه‌التفاوت ماه های گذشته را نیز از اول سال محاسبه می کنیم.

معاون رئیس جمهور همچنین درخصوص برنامه های این معاونت در سال جدید اظهار داشت: بحث پیشخوان‌های روستایی باید به صورت راهبردی درآید تا همه کارهای روستاییان بدون مراجعه به شهرها و با سرعت بالا انجام گیرد.

فروزنده عرضه خدمات الکترونیک به هموطنان را از دیگر برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 120 نوع خدمت از این طریق عرضه می شود که برنامه ما رساندن آن به 200 خدمت است.

وی دیگر برنامه این معاونت را استقرار میز خدمت در طبقه همکف همه دستگاه‌ها بیان کرد و افزود: برای این میز باید یک مقام مسئول با اختیارات تام قرار داده شود تا مراجعه کنندگان پاسخ نهایی خود را به صورت قاطع دریافت کنند و معطلی نداشته باشند.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: در حال نهادینه کردن برنامه دورکاری هستیم./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.705 seconds.